.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز محدودیت ترافیکی در نخستین هفته پاییزی در محورهای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر روز چهارشنبه آغاز شده و تا بامداد روز شنبه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شمال نیوز، محسن هاشمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای مازندران  اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محور هراز در برخی از محدوده‌ها به‌صورت مقطعی نیمه‌سنگین و پرحجم است.

 

وی با اشاره به ترافیکی پرحجم در محور کندوان، افزود: تردد خودروها در محدوده زیراب، پل‌سفید و شیرگاه محور سوادکوه و همچنین محدوده  سنگ‌بن و سنگتراشان محور کیاسر به‌صورت پرحجم است.

 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به افزایش ورودی در روزهای پایانی هر هفته در محورهای مازندران، اضافه کرد: معمولا چهارشنبه که می‌شود شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای مازندران هستیم که موجب افزایش تردد در محورهای خروجی استان می‌شود.

 

هاشمی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر روز چهارشنبه آغاز شده و تا بامداد روز شنبه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

 

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان و همچنین تردد تمامی تریلی از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  در پایان گفت: مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی می‌توانند با سامانه 141 در ارتباط باشند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.